Thursday, December 25, 2008

Jõuluõhtu

Laud on kaetud
Praad on ootel


Pidulisi oli seekord 10. Jõuluvana käis, kinke jagati ohtralt, aga kõik need pildid on Mati kaameras ja jääb loota, et nemad ka varsti oma pildid üles laevad.



Saku suurimaks vaatamisväärsuseks sel talvel on luiged, 4 vana (valged) ja vist 5 noort (hallid)
Rahvas käib neid pargis nuumamas ja nad ei ole sugugi arglikud, pigem lausa ründavad ja nõuavad.
Ja see on Anni eelmise sünnipäeva lill, mis uhkelt uuesti õide läks.

Ilusat jõuluaega ja toredat aastavahetust kõigile!

Nüüd veel Katrele piparkoogi-kirju-koera retsept:
250 gr piparkooke pudiks jahvatada, kuuma-vee-vannis sulatada 1oo gr võid ja 100 gr tumedat šokolaadi, sellele lisada pool purki (1 dl) magusat kondenspiima. Kõik muu nagu kirjul koeral ikka: mida rohkem, seda uhkem. Mina panin kreekapähkleid, kuivatatud puuviljatükke (ploome, aprikoose) ja konjakis või rummis leotatud rosinaid (muidugi koos leemega) ja marmelaadi asemel neid värvilisi "kommi asemel" tükikesi.
See on muidugi vägev värk, aga mulle hirmsasti maitseb, käin ikka salaja kapi kallal näppimas.

2 comments:

Pillex said...

Paneks ju küll heameelega pilte üles, kuid internet ei lase :S Juba paaril korral olen üle poole tunni järjest üritanud ja pole ühtegi õnnestunud üles laadida :( Aga eks ma ole põikpäine ja proovin ikka edasi

MARDIKAS said...

Ma käiks ka seda piparkoogi kirjut koera kapis näppamas...
Kui kihvt retsept. Ainult, et piparkoogid on otsas. Ja uus aasta ammu käes. Aga kes keelab uut tainast teha. Mul jäi üks piparkoogi taina pöhjal tehtud kohupiimakook ka tegemata. Nii, et lasen aga käia. Meil ju lumi ja -10°C. Väga talvine meeleolu...